Spółka ze 100- proc. udziałem Skarbu Państwa


Powiązane artykuły

Już nie bańka, lecz twierdza. Wyborcy Kaczyńskiego - i tylko oni - bronią biznesów z Austriakiem

SONDAŻ OKO.PRESS. Rozmowy Kaczyńskiego z austriackim biznesmenem za niewłaściwe uważa 55 proc. Polaków, a za właściwe 31 proc. Usprawiedliwiają go niemal wyłącznie zwolennicy PiS. Tylko 10 proc. z nich uważa, że postąpił niewłaściwie, a aprobuje rozmowy 77 proc. Pozostali badani odpowiadają dokładnie na odwrót. Propaganda PiS i TVP trafia tylko do swoich


Prof. Łętowska: "Działanie TVP wobec Adama Bodnara to szykana". Tarcza prawa zamieniona w oręż

"RPO wykonywał swe kompetencje ustawowe i konstytucyjne. Forma wypowiedzi była właściwa, nie ma ekscesu. Zatem w działaniu TVP widzieć trzeba przejaw szykany, legal harassment" - prof. Ewa Łętowska komentuje pozew TVP wobec Adama Bodnara. Profesor dziwi się, że media nie reagują. "Nie widzą problemu? Z niewiedzy? Ze stępienia wrażliwości? Już się boją?"


Adamowicz nie dostał prawa do obrony, a widzowie prawdy. "TVP złamała zasady etyki dziennikarskiej" [RADA ETYKI MEDIÓW]

"Paweł Adamowicz był obiektem oszczerstw, ale nie miał prawa do obrony" - Rada Etyki Mediów skrytykowała materiały TVP na temat zamordowanego prezydenta Gdańska. "Odbiorca - czytelnik, radiosłuchacz, telewidz - ma prawo do prawdy. REM stwierdza, że w publikacjach TVP o prezydencie Gdańska odmówiono odbiorcy tego prawa"


Chuligaństwo "Wiadomości" i wPolityce. Jak manipulują tekstem o Donaldzie Tusku w "Guardianie"

„Brytyjska prasa od kilku dni na szefie Rady Europejskiej nie zostawia suchej nitki. Już także »The Guardian«, z zasady lewicowy, stwierdził, że Tusk ma w sobie coś z chuligana” - ogłosiły "Wiadomości" 10 lutego 2019. Wygląda na to, że reporterzy TVP przeczytali tylko pierwsze zdanie tekstu w "Guardianie". Tekstu raczej przychylnego Tuskowi


Lech Kaczyński wygumkowany z Okrągłego Stołu. Historyk o propagandzie "Wiadomości" TVP

PiS, partia odmieniająca pojęcie „polityki historycznej” przez wszystkie przypadki, w imię resentymentów swojego lidera niszczy pamięć o jednym z największych dokonań Polaków. O pokojowej rewolucji, która zapoczątkowała upadek komunizmu w Europie


Działacz „Wiosny Biedronia” w TVP: PO było gorsze dla praw kobiet niż PiS. Co takiego?!

Marcin Anaszewicz z „Wiosny Biedronia” stwierdził 27 stycznia w TVP, że „nie było drugiej takiej partii, która by tak bardzo ingerowała w prawa kobiet”. Miał na myśli... PO. Mówił to w telewizji kontrolowanej przez PiS, w gronie samych konserwatystów. Pod nieobecność PO, działacz partii Biedronia wziął udział w grze TVP. I poszedł o krok za daleko


Nowy gwiazdor TVP prowokował protestujących. Dziś popiera PiS i narodowców, kiedyś „wkręcał” w Agorze

W dniu, kiedy blokowano wyjazd Magdaleny Ogórek z TVP, demonstrantów prowokował jej nowy kolega z programu, Mikołaj „Jaok” Janusz. To znany w internecie autor niesmacznych żartów. Do TVP przeszedł z kanału Pyta.pl na YouTube. Wcześniej był w mediach wydawcy „Wyborczej”. „Gdyby Urban zapłacił mu więcej, pracowałby dla »NIE«” – mówi jego były współpracownik


TVProkurator. "Wiadomości" naruszają prawo i wchodzą w rolę prokuratora. Komentarze prawników

"Media publiczne są wykorzystywane w sporze politycznym. Ich misją powinno być wyciszanie sporu, a nie podgrzewanie emocji, przy jednoczesnym łamaniu prawa - komentuje upublicznienie wizerunków 10 protestujących pod TVP ekspertka Fundacji Helsińskiej. "Wiadomości" podały ich imiona i nazwiska. Dziesiątka "ujawnionych" chce podjąć działania prawne przeciw TVP


Od „konserwatywnego kiczu” po „niestrawną propagandową papkę”. Jak upadały media publiczne

Demagodzy, którzy dochodzą do władzy, zawsze twierdzą, że media publiczne opanowane przez skorumpowane elity należy odzyskać i zwrócić „zwykłym ludziom”, tak jakby ci ostatni marzyli o partyjnej propagandzie zamiast informacji. Historię polskich mediów publicznych i ich żałosnego upadku opisuje Prof. Stanisław Jędrzejewski, socjolog mediów


Blokowanie Ogórek. Bodnar: niedopuszczalne. Media: lincz, zbydlęcenie. Aktywistki: Dużo słów na wyrost

W mniej niż 24 godziny policja przesłuchała już kilkoro blokujących wyjazd auta Magdaleny Ogórek spod TVP, pod komendą czekały już kamery TVP. Powszechna fala oburzenia podniosła się także w niezależnych mediach, przy czym powszechnie akceptowana jest znacznie przesadzona wersja samej Ogórek. OKO.press daje głos protestującym


Krzysztof Ziemiec nie poprowadzi już "Wiadomości". "Nie wiem, jak mógłby odpracować to, co zrobił"

O 20:40 Ziemiec z Adamczykiem ściskali się, klepali na do widzenia po plecach: "Dobra robota!". Powiedziałam: "Nienawiść TVP będzie miała Twoją twarz". I wtedy zobaczyłam, że Ziemiec ma na piersi naklejone serduszko WOŚP - opowiada Iwona Wyszogrodzka uczestniczka protestu pod TVP - I mówi takie rzeczy o Owsiaku. Jak tak można?"
Dziś o 19:30 protest pod TVP


TVP mówiła o Adamowiczu prawie 1800 razy w 2018 roku. Średnio prawie 5 razy dziennie

"Kłamstwo, kłamstwo!" - krzyczeli w Sejmie posłowie PiS, gdy Sławomir Neumann z PO powiedział, że telewizja publiczna ponad 100 pokazywała materiały "opisujące go w jak najczarniejszych barwach". Takich materiałów było o wiele więcej. Według raportu Newton Media dla Urzędu Miasta Gdańska TVP zajmowała się Adamowiczem 1773 razy. Średnio prawie 5 razy dziennie


Wczytuję poprzednie artykuły


wczytaj więcej

Osoby Powiązane