wSieci


MEN zapłacił 64 tys. za akcję dezinformacyjną o zarobkach nauczycieli. „Ogłoszenia miały charakter misyjny”

Nieprawdziwe komunikaty o podwyżkach dla nauczycieli pojawiły się 11 lutego w "Rzeczpospolitej", "Dzienniku. Gazecie Prawnej", "Wprost", "Sieci" i "DoRzeczy". Koszt: 64 tys. zł. MEN twierdzi, że reklamy miały charakter "informacyjny", a nawet "misyjny". OKO.press twierdzi, że ich celem było wprowadzenie rodziców w błąd i sabotaż strajku w oświacie

Rząd PiS finansuje nienawiść w mediach. Wbrew zaleceniom ONZ i zdrowemu rozsądkowi

Światowe porozumienie nt. migracji zaleca rządom powstrzymywanie się od finansowania mediów, które promują rasizm i ksenofobię. Rząd PiS nie podpisał się pod dokumentem ONZ twierdząc, że jest "sprzeczny z priorytetami polskiego rządu". Rzeczywiście. Ministerstwa i państwowe spółki już trzeci rok pompują pieniądze w tytuły, które sieją strach wobec uchodźców