Towarzystwo Dziennikarskie


„Wiadomości” naruszyły Kodeks wyborczy i ustawę o radiofonii – dowodzi raport z eurokampanii

Podczas kampanii wyborczej „Wiadomości” TVP prowadziły agitację na rzecz partii rządzącej - wynika z analizy przeprowadzonej przez Towarzystwo Dziennikarskie i Fundację Batorego. TVP działała więc w sprzeczności z Kodeksem wyborczym. „Wiadomości” nie spełniły też wymogów Ustawy o radiofonii i telewizji (art. 21.1 )

„Wiadomości” jak komitet wyborczy PiS. Trzy czwarte czasu dla władzy, 29 sekund dla kandydatów spoza PO-PiS

„Wiadomości” TVP nie są oznaczone jako materiał wyborczy KW Prawo i Sprawiedliwość. Jednak jeżeli oglądać program na poważnie, to trudno nie zagłosować na kandydatów PiS. TVP swoim propagandowym podejściem rażąco łamie ustawę o Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Omawiamy raport Towarzystwa Dziennikarskiego

Towarzystwo Dziennikarskie wystawia „wazelinę od patriotów z Gazety Polskiej” na aukcję

"Otrzymaliśmy 79 opakowań wazeliny. Dołączone były też listy o charakterze historiozoficznym lub seksuologicznym" - pisze Towarzystwo Dziennikarskie. Akcję wysyłki wazeliny "germanofilskim dziennikarzom" zorganizowała "Gazeta Polska Codziennie". Towarzystwo wystawia wazelinę na aukcję, by sfinansować reportaż o stosunkach polsko-niemieckich